Please stop billing me for silver or the online store

  • 3
  • Problem
  • Updated 6 years ago
  • Solved
Hi Yola Support,
I have cancel my yola silver and online store.And still you bill me for it ,
I have ask you for a refund, and not resieve any,
What must I do to wake you up , not to bill me any more.
Please do not bill me for silver or the online store
Please make a FULL refund
Thank you
Regards
Ockert
ockertoxycare@gmail.com

2012-05-01 6.00 YLA*Yola.com 4127521006719996 24351782121515010061769 0.00 -47.86
2012-05-21 10.00 YLA*Yola.com 4127521006719996 24351782140254405125537 0.00 -86.49
2012-04-20 9.95 YLA*Yola.com 4127521006719996 24351782110260098272573 0.00 -80.22
Photo of Ockert Kilian

Ockert Kilian

  • 2 Posts
  • 0 Reply Likes

Posted 6 years ago

  • 3
Photo of Ockert Kilian

Ockert Kilian

  • 2 Posts
  • 0 Reply Likes
Hi Yola Support,
I have cancel my yola silver and online store.And still you bill me for it ,
I have ask you for a refund, and not resieve any,
What must I do to wake you up , not to bill me any more.
Please do not bill me for silver or the online store
Please make a FULL refund
Thank you
Regards
Ockert
ockertoxycare@gmail.com

2012-05-01 6.00 YLA*Yola.com 24351782121515010061769 0.00 -47.86
2012-05-21 10.00 YLA*Yola.com 24351782140254405125537 0.00 -86.49
2012-04-20 9.95 YLA*Yola.com 24351782110260098272573 0.00 -80.22

This reply was created from a merged topic originally titled
not bill me for silver or the online store.
Photo of Jackie

Jackie

  • 640 Posts
  • 35 Reply Likes
Hi Ockert,

The three payments that you have copied above are your payments for Yola Silver ($9.95) and the Yola Online Store ($6.00 and $10.00).

We received your cancellation and refund request by email on the 24 May 2012. My colleague Josephine responded to you on the same day confirming that your Yola Silver and Yola Online Store subscriptions had been cancelled, and your refunds for the Yola Online Store had been processed. Due to the currency conversion it may take a little longer for the refunds to be credited to your account.

If you would like any more information on the refunds, please respond to the email that Josephine sent to you on the 24 May 2012 so that we can continue on the same case.

Thank you,
Jackie
Photo of Monique

Monique, VP of Customer Support

  • 6294 Posts
  • 446 Reply Likes
Hi Ockert

Just to add to what Jackie has said, you asked: "What must I do to wake you up?" However, when I review your support history it seems that we were wide awake and extremely responsive :) However, it makes it very difficult for us when people open multiple cases on the same topic and never respond back on any of them, even after we have replied. For example you posted 2 identical threads on the same topic within 3 minutes of each other.

We are here to help. We have already actioned your request and let you know in a timely fashion. We respect your time and money and kindly request that you show us the same consideration.